onsdag den 16. februar 2011

GIVE AWAY NO. 2

Fransk parfumereklame/poster - skøn nostalgi.
Fuldstændig betagende og dejlig reproduktion af en gammel fransk parfumereklame/poster fra 1912. Læg mærke til de mange detaljer på denne reklame/poster - den smukke svungne skrift, og den fine kant m. roser. Også kvinden på denne poster er simpelhen så smuk. Jeg eeelsker denne poster :))


Give Away hos Vintage-Huset, vi trækker lod - d. 27/2-2011.


Lad den komme til sin ret - i en smuk ramme - og den vil helt sikkert pryde din væg. Mål: ca h40xb29 cm. Vintage-Huset er i besiddelse - af original posteren.

Du kan læse reglerne for at deltage i konkurrencen - ved at klikke på fanebladet "GIVE AWAY" - øverst oppe på bloggen.

Vi håber, at du har lyst til at deltage i vores Give Away - og ønsker dig - held og lykke :)

10 kommentarer:

Frøken Anker sagde ...

Hej Dorthe

Det var en fin præmie. Den hopper jeg lige på med to lodder ;-)

Er vild med dine vintage smykker. Det har jeg nævnt før. Og jeg kigger ind imellem ind på din side og tjekker om der er kommet nogle som de røde :-)

Hav en skøn dag
Birgitte

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Selvfølgelig er jeg også med igen på 3 lodder. Kan slet slet ikke forstå, at der ikke er flere med, så selvom jeg ikke har så mange læsere endnu, vil jeg da gøre hvad jeg kan for at reklamere for dig :-)

Unknown sagde ...

jeg er med på 1 lod:)

Dot sagde ...

Jubi - jeg er med på 1 lod

Nicolai Christian - Jullechr@hotmail.com sagde ...

Jeg er med på et lo :) - Rigtig flot side forresten :)

Anne-Sophie Hansen sagde ...

Jeg nupper 1 lod :-)

Karina sagde ...

Hej Vintage-Huset. Jeg deltager gerne med 1 lod. Skøn butik og skøn blog. Glædelig påske til jer alle. Hilsen Karina.

Anette (Hvit Romantikk) sagde ...

Ohh, så nydelig ! ♥

Jeg tar gjerne 2 lodd. :)

Ønsker deg en strålende onsdag. ♥

Klem Anette

Solbakken sagde ...

For en herlig premie som du ønsker å gi bort. Jeg har selvfølgelig ønske om å være med i trekningen og har lagt igjen kommentar, linket give away og brukt bildet i min blogg.
Ha en strålende helg.

Nennes sagde ...

Follow your dreams....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...