mandag den 14. februar 2011

Forårs blomster

Glæder mig til forårets komme...
I dag har jeg sådan haft lyst til, at bringe lidt forår ind i stuerne. Så ud i bilen og afsted - for nu skulle der købes smukke blomster. Jeg havde en helt klar forestilling om hvilke farve - mine blomster indkøb - skulle have. Sart lyserød, barok lyserød samt hvid. Jeg måtte bare have fat i blomster - i netop disse farver :) Og hvilke skønheder, jeg fandt.


Først fandt jeg disse vidunderlige afskårne hyacinter i den mest betagende farve.


Så faldt mit øje lige på disse smukke dobbelte hvide tulipaner. De er da bare fantastiske :) 


Roserne her har lige præcis den vidunderlige "barok" lyserøde farve - jeg er så vild med. Og så er rosens kronblomster - nærmest limegrøne - helt ude i kanten. Absolut noget af det smukkeste blandt "købe blomster" jeg har set i lang tid.

Så nu er der vidunderlig forårs stemning her hos os :)

Søde blomster hilsner - fra mig.






Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...