søndag den 6. februar 2011

Tillykke - Tillykke - Tillykke

Så er vinderen af vores Give Away no. 1 - fundet :) 
OG VINDEREN ER: BETTINA HOLST
Et stort tillykke - herfra Vintage-Huset - til dig. Der er 5 skønne dekorations cupcakes - på vej til dig. Vi håber, at du bliver lige så begejstret for dem - som vi er :)

Og kære Bettina - vær sød lige, at sende os din adresse. Du sender den blot til: dc@vintage-huset.dk



En stor tak til alle - som har deltaget i vores Give Away no. 1. Hvor har det bare været dejligt - at læse jeres søde kommentarer. En hel ny verden - har åbnet sig for os - og nye "blogvenner" - har fundet vej til Vintage-Huset/Mit Vintage-Hus. Det er da bare skøøøøøøønt. Og vi har allerede vores næste Give Away - i "støbeskeen".

Endnu engang - tillykke til vinderen - og en stor tak til alle deltagere. Vi håber, at I får en dejlig søndag.
Kram
Dorthe

4 kommentarer:

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Jahhh .... Dém vil jeg godt nok glæde mig meget til at få ind af døren. Tusind tak :-) .......Til en kæmpe kage-freak som mig, er det jo en helt fantastisk gave at få :-)

Frøken Anker sagde ...

Tillykke til den heldige vinder:-)

Og tak for din kommentar på bloggen. Jeg har også et zinkkar stående - det jeg badede i som barn. Der små åkander deri om sommeren.
Jeg tager to chancer fra til dig :-)

Er lige kommet hjem fra Formland, så energien er ligesom væk for i dag!
Hav en dejlig aften
Birgitte

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Kære Dorthe

Tak for din hilsen på indlægget om at udfordre sig selv :-)

Og nej til dit spørgsmål...jeg har ikke fået mine cupcakes.... Er ved at gå ud af mit gode skind. Jeg har ikke haft min bil hjemme i en uge og manden har ikke kunne nå hjem de sidste par dage, så jeg kunne nå posthuset i åbningstiden...Grrr..så du kan tro, jeg er den første kl. 10.00 på posthuset på mandag (tænk engang postmand Per efterlod bare en seddel i torsdags i postkassen OG jeg var jo hjemme.....) Øv til Postdanmark nogen gange...

KH Bettina
- der glæder sig som en 5-årig :-)

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Fik mine cupcakes hentet i mandags og du har SÅ ret. De er super søde. Igen tusind tak. De pynter nu på en stor fil-de-fer opsats i køkkenet :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...