torsdag den 30. august 2012

Vi besøgte - Garden Living Fair


HUSK AT VI HAR HELE 2 GIVE AWAY'S HER PÅ BLOGGEN.

Vi besøgte Garden Living Fair, Hillerød - forrige søndag. Vi drog afsted i sommervarmen - hele 30 grader varmt. Ja... jeg ved ikke om du kan huske, at det rent faktisk var så varmt den søndag - tihi.

Og afsted til Hillerød det gik. Airconen i bilen var skruet helt i top - og inden vi fik set os om - var vi på parkeringspladsen. Og så ind og beskue alle herlighederne.

Dette vidunderlige syn - mødte os da vi kom ind på udstilling.


Her sad vi i skyggen og fik lidt let frokost - mens en skøn mand sad og sang stemningsfulde sange og spillede guitar.


Rundt omkring på udstillingen - stod de skønneste "motiver"




Hvem ville ikke gerne flyde ud i denne :)


Og denne "skønhed"  - en fisk af arten KOI - tjaa. den kostede såmænd kun den nette sum af kr. 8.500,00.


Farvene er flotte - meeeeeeeeen - jeg kan jo få et nyt møbel el. en fed rejse for de penge :) 

Vi havde en skøn dag - og har du aldrig besøgt Garden Living Fair - så skulle du gøre det næste år. Der er så utrolig smukt - og jeg har igennem årene gjort nogle rigtig gode køb - dette år ingen undtagelse.

 Jeg fik nemlig fat i en utrolig flot, gammel skodde - malet i en helt fantastisk azur blå farve - fra Provence - og så kostede den kun kr. 400,00. Den er bemalet teaktræ - så jeg kan have denne vidunderlig flotte skodde de næste 100 år. Åhhh - jeg er heldig.

Mange hilsner og 
Kram, Dorthe

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...