fredag den 24. august 2012

NY BOG FRA JEANNE D'ARC LIVING

SÅ ER DEN HER - NETOP LAGT I SHOPPEN
" ET STREJF AF FRANSK"

Den nye julebog fra Jeanne d'Arc Living. Og den er bare superskøn. Jeg åbnede pakken med bøgerne med store forventninger - og jeg må sige - JEG ER ELLEVILD MED DEN BOG.

ENDNU ENGANG HAR "PIGERNE" HOS JEANNE D'ARC LIVING GJORT DET.



Jeg bladrede og bladrede...


Og skønne historier og...


billeder viste sig for mine øjne...

Jeg medgiver gerne, at det er lidt mærkeligt at kigge på "jul" i august måned.

MEN JEG ER SIKKER PÅ AT DENNE BOG BLIVER DENNE JULS "MUST HAVE".

Og efter at have bladret i den - allerede flere gange - lægger jeg nu mit eget eksemplar til side - og tager den frem igen i november/december måned. Og ja... jeg glæder mig allerede.

Når det er sagt/skrevet - så lad os lige glæde os over sensommeren - og alt hvad den har at byde på :)

PSST.... HUSK LIGE, AT VI HAR HELE 2 GIVE AWAY'S PÅ BLOGGEN LIGE NU. LÆS PÅ BLOGGEN - ØVERST TIL HØJRE

Sensommer hilsner og
Kram, Dorthe 

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...