mandag den 20. august 2012

2 X GIVE AWAY hos MIT VINTAGE-HUS ❀

HALLOOOO - VI HAR 2 FORSKELLIGE GIVE AWAY'S PÅ BLOGGEN LIGE NU !!!


Deltag i Mit Vintage-Hus - GIVE AWAY - og vind skønne Savon de Marseille sæber fra Ib Laursen. Du har her muligheden for at vinde følgende:

  • 1 stk. Savon de Marseille sæbe - Olive Lavande 300g
  • 1 stk. Savon de Marseille gæstesæbe - Olive 30g
  • 1 stk. Savon de Marseille gæstesæbe - Fleur de Printemps 30g
  • 1 stk. Savon de Marseille gæstesæbe - Lait de Cocos 30g
  • 1 stk. Savon de Marseille gæstesæbe - Miel 30g 

De dufter helt vidunderligt - og er meget drøje i brug. Fremstillet af rene vegetabilske olier - og er ikke testet på dyr.


Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar til dette indlæg - og du deltager herefter i vores Give Away.

Vi trækker vinderen af denne Give Away d. 15 september 2012. 

❀❀❀❀❀❀❀

Har du ikke selv en blog - kan du sagtens deltage alligevel. Tryk på fanebladet Give Away "øverst" på bloggen og læs hvordan du deltager.

HUSK OGSÅ AT DELTAGE I VORES ANDEN GIVE AWAY :)

Så kom og vær med
Kram, Dorthe

12 kommentarer:

Elisa With Nielsen sagde ...

De er skønne de sæber, så lægger lige en kommentar :)

Unknown sagde ...

Savon de marsaille er et boost til duft, skønhed og nostalgi i hverdagen. Lækre Lækre sæber som man kun kan elske. En rigtig lækker give away på din inspirerende blog... :0)

Susan Durup sagde ...

Jeg elsker de sæber.. de dufter så dejligt, og ser skønne ud.
Sjældent nænner jeg at bruge dem.. men måske :-)
Mange hilsner fra Susan
mail[a]sherpa.dk

Unknown sagde ...

lækre sæber:)

mette sagde ...

Så fine sæber,håber jeg bliver den heldige:-) deltager meget gerne. Hilsen Mette, kmlynghoejen@os.dk

Mit Vintage-Hus sagde ...

Jeps... I har ret. Det er skønne sæber - og duften..uhmmmm :)

Tvillingen sagde ...

Jamen jeg er med :-) Krydser fingre.

Unknown sagde ...

Allerførst hvor er det nogle dejlige præmier på dine 2 give-Aways her på bloggen! Jeg elsker at læse med her på din blog, når tiden lige er til det ;-)
Jeg kender ikke disse sæber, men de ser super lækre ud. Jeg håber jeg bliver den heldige vinder :-)
Med venlig hilsen
Nanna Pedersen
Nannapedersen90@gmail.com

Mit Vintage-Hus sagde ...

Er der noget bedre end søde hilsner fra andre blogvenner.

Anonym sagde ...

Jag är gärna med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Jytte sagde ...

Her vil jeg også rigtig gerne være med :)

1000 tak for chancen for at vinde :)

Christina P./ Christina_prahl@yahoo.dk sagde ...

Lækker give away, den er jeg med på.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...