mandag den 20. august 2012

2 X GIVE AWAY HOS - MIT VINTAGE-HUS ❤

HALLOOO - VI HAR 2 FORSKELLIGE GIVE AWAY'S PÅ BLOGGEN LIGE NU !!!

 VI GØR DET IGEN.
 FÅ 4 NUMRE AF DETTE DEJLIGE MAGASIN FRA JEANNE D'ARC LIVING.

Denne Give Away består af et abonnement på 4 numre af det skønne magasin fra Jeanne d'Arc Living - til en værdi af kr. 476,00.




Reglerne for at deltage er meget simple. Det eneste du skal gøre for at deltage er:

Læg en kommentar til dette indlæg - og du er med....

Vi trækker vinderen af denne Give Away d. 29 september 2012.

•♥•..•♥•

Har du ikke selv en blog - kan du sagtens deltage alligevel. Du trykker blot på fanebladet Give Away "øverst" på bloggen - og læser hvordan du deltager.

HAR DU LYST TIL AT VÆRE MED ❤

HUSK OGSÅ AT DELTAGE I VORES ANDEN GIVE AWAY :) 

Held og lykke til alle og 
Kram, Dorthe

16 kommentarer:

Lonni´s Verden sagde ...

Jeg vil med glæde deltage. Det er jo et fantastisk godt blad.
Har sat begge dine give away på min blog så andre også kan få fornøjelsen af dem.
Knus Lonni

Unknown sagde ...

Et fantastisk blad med så megen inspiration til skøn vintage. Jeg ville elske at modtage denne skønne give away til dejlig læsning og gode idéer til nye tiltag herhjemme ... :-)

mette sagde ...

Åhh sikke en flot præmie, disse blade er jo bare super gode:-) krydser fingre. Hilsen Mette, kmlynghoejen@os.dk

Tvillingen sagde ...

Uh det er en af de bedre Give Away præmier. Den vil jeg meget gerne vinde :-)

Unknown sagde ...

En bedre give-Aways end et abbonnement på det skønne Jeanne D'arc living magasin bliver svært at finde! Jeg elsker det magasin og det er helt klart mit favorit magasin. Der er altid så mange inspirerende artikler og idéer i JDL magasinet, så det ville være så fantastisk at vinde et abbonnement på magasinet.
Det eneste minus med at læse og kigge i JDL magasiner - både nye og gamle, er den kæmpe trang straks til at shoppe amok i jeres webshop ;-)
Med venlig hilsen
Nanna Pedersen
Nannapedersen90@gmail.com

Mit Vintage-Hus sagde ...

Tak for de mange søde ord.

Krearier sagde ...

Jeg elsker det magasin, så jeg er selvfølgelig med :)

Ballerina sagde ...

Den er jeg helt klart med på;-) Er fast læser af deres dejlige blad! Knus Louise:-)

Jytte sagde ...

Uha .. her vil jeg rigtig gerne være med! Sikke skønne blade, man kan vinde.

1000 tak for chancen :)

Jeg linker lige på min blog :)

Christina P./ Christina_prahl@yahoo.dk sagde ...

Skøn give away, de blade kan man bare læse igen og igen.

Hjørdis sagde ...

Spændende blade og spændende blog du har !
Knus :0)

susanne sagde ...

Uhh sådan en kold søndag morgen ville det da være rart at kunne vinde lidt god læsning Krydser fingre for jeg vinder

Cecilie Mai sagde ...

Weeee - skønne magasiner til inspiration - Hvem kan ønske sig mere... :)

Susan Durup sagde ...

Jeg ville æææælske at vinde ... jeg får så meget inspiration af de skønne blade.
Mange hilsner fra Susan

Susanne sagde ...

Hej, jeg kunne da også tænke mig at deltage, har aldrig læst i bladet, men kan se at mange har glæde af dem.

helle sagde ...

Skønne magasiner, deltager naturligvis meget gerne!!
Fortsat go´søndag!

Kram Helle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...