søndag den 12. august 2012

NYT SOVEVÆRELSE - og hvor er det fedt...

Jeg har fået nyt soveværelse - og det er bare så lækkert. Skønt at man er så heldig, at have en mand der kan - og gider at bygge om.

Vi startede med at rive alt det gamle ud - og lægge et nyt egetræs gulv. Vi havde en helt klar ide - om hvordan det skulle se ud inden vi gik i gang - og jeg må sige, at efter vi er så godt som færdige - "holdt vores vision vand". Resultatet blev ligesom vi havde forestillet os - at det skulle blive.

Sengetæppet er købt hos JC Penny i USA for omkring 15 år siden. Men jeg elsker det - og det er atter fundet frem - og kommet til anvendelse igen.


 
Det store (70x70 cm) gamle pudevår med smukt monogram er købt i Frankrig - og det passer perfekt til sengen.


Den gamle gine er over 100 år gammel og købt hos en privat - sidste vinter. Min datter synes at hendes konfirmations kjole passer helt fantastisk til ginen.




Væggene er malet lys creme - og alle møbler er blevet renset og malet hvide. 


Den gamle kiksespand - det fine gamle linned og de smukke gamle krystal prismer - er lagt ind i skunken.


Og så blev der også plads til mine tasker og ynglings parfumer.



Det er de små detaljer - der gør forskellen.










Vi har prøvet at begrænse os - og ikke brugt for mange "nips". Uhhhh - det er svært - når man nu så godt kan lide ting.

Søndags hilsner og 
Kram, Dorthe

1 kommentar:

Solbakken sagde ...

Nydelig Dorthe, må være koselig å sovne til og våkne til dette rommet. Klem fra Solbakken

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...