søndag den 29. april 2012

Nostalgiske knopper....

Frisk kommoden, skabet el. vitrinen op med disse fine knopper. Vi har netop pakket disse herligheder ud - og stor var vores begejstring - da vi så dem.

Er de ikke bare fine...









Jeg vil selv gøre brug af disse fine knopper - når jeg skal i gang med at male og forny min store tallerkenrække m. skuffer. Det bliver fedt - og jeg glæder mig til at se resultatet. Disse knopper - og mange andre design - finder du på http://www.vintage-huset.dk/.

HUSK OGSÅ AT DELTAGE I VORES - GIVE AWAY - du finder den i højre side øverst på bloggen. DELTAG OGSÅ GERNE I VORES KONKURRENCE PÅ - FACEBOOK - den finder du ligeledes i højre side øverst på bloggen.

Mange hilsner og
Kram, Dorthe

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...