søndag den 26. juni 2011

SHOWROOM/LAGER

Så åbner vi atter døren op til vores lille showroom/lager :)

Jeg har ikke rigtig haft tid til, at skrive på bloggen i de sidste par uger. Vi har rigtig travlt i shoppen - nye varer vælter ind af døren, og det er bare skønt. Vi har også haft travlt med at bygge nyt hegn i vores baghave. Den gamle hæk var ikke pæn at se på mere, så den måtte væk. Det var et kæmpe arbejde - men nu er det nye hegn sat op - og det er kanon flot. 

Og så har vi ryddet op i vores showroom/lager - for atter, at kunne åbne dørene for vores søde kunder. Det har rigtig mange af kunderne igennem lang tid nemlig efterspurgt. 

SÅ VORES SHOWROOM/LAGER ER ÅBEN PR. 1/7-2011 EFTER FORUDGÅENDE AFTALE. SÅ RING OG SIG, AT DU KOMMER. VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG :)   


Vi kan naturligvis ikke have alle varene stående fremme - da vores varesortiment hele tiden stiger. Nogle varer er derfor pakket i kasser, men vi skal nok finde de ting frem - som du ønsker at se på. 

   
Madonnaer - terriner og kirkestager, bruger jeg fra tid til anden som smukke og stemningsfulde stilleben i "privaten" - så hvis du ønsker at se på nogle af disse genstande - siger du bare til - og vi vil sørge for, at de står klar til dig - så du kan se dem "close up".

Som sagt - har vi rigtig travlt og jeg har derfor måtte nedpriortere bloggen lidt. Det er jeg naturligvis ked af men jeg ved at I - kære medbloggere vil kunne forstå dette. Ja... det ville være skønt hvis der var mere end 24 timer i et døgn :) :) :)

Jeg ønsker jer alle en rigtig dejlig søndag og

2 kommentarer:

Alfa sagde ...

Har sittet å tittet inne på nettbutikken din. Så utrolig masse flott. Er på utkikk etter gamle kaminspeil og giner. Gi meg en lyd om du har noen på lager:0)
Klem

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Det ku' være sjov at komme og se dit showroom en dag, jeg må se om det ikke kan lade sig gøre efter sommerferien.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...