tirsdag den 17. maj 2011

Turen går til .......

Budapest - med gymnasie veninderne :)


Jeg har i et tidligere indlæg på bloggen - fortalt om mine skønne veninder - fra gymnasie tiden. Vi er 6 "piger" som har holdt sammen siden 1979 - og som mødes ca. en gang om måneden - til en rigtig god gang hygge :) Også ferie og spa ophold - er noget vi holder af. Og nu er tiden altså kommet - hvor vi tager afsted igen.


Og dennegang går turen til Budapest :) :) :)



Jeg har aldrig været der før - og glæder mig derfor ustyrlig meget til, at se denne vidunderlige by.



Vi skal på skønne gamle konditorier - og smæske os i dejlige kager og andre lækkerier.



Og så har vi tænkt os, at forkæle os selv med en tur i det berømte Gellert Bad. Gerne med skøn massage m.m.

Jooo.... den står på shopping, wellnes, god mad og drikke, skønne kulturelle oplevelser med "mine pir´". Og jeg glæder mig :)

Og manden min - ja.. han må blive hjemme og og passe hus og shop - mens jeg driver den af - i en skøn gammel by - sammen med gode veninder.

Dejlige ferie hilsner og


4 kommentarer:

Frøken Anker sagde ...

Budapest - og Ungarn i det hele taget - er helt vidunderlig skøn. Vi er der et par gange om året, hvor min mand så passer sine forretningsmøder, og jeg shopper imens. Vi bor dog altid i en by en time fra Budapest. skønt land, dejlige mennesker.

God tur

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Uh, hvor du har noget at glæde dig til - jeg har været i Budapest en enkelt gang, det er en pragtfuld by..... var dog ikke hos Gellert, det ville ellers nok have været en oplevelse. God tur.

Mamsens hus sagde ...

Gled deg, Budapest er en fantastisk by :) :)

helle sagde ...

Lyder godt, hvor hyggeligt at I stadig mødes.
God tur!

Kram Helle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...