lørdag den 7. maj 2011

Have skønheder

Skønheder i haven lige nu :)

Ovenpå de sidste ugers stress (med konfirmation og sygdom) - står den på afslapning her hos os.

Nå ja... afslapning - er måske så meget sagt. Har lige modtaget nye dejlige varer. Er netop blevet færdig med, at tage billeder og skrevet tekster til vores nyheder - og nogle af disse er netop lagt i shoppen. Så har vi da også travlt med, at tage os af kunder som kommer og besøger os idag. Så det er jo ikke ligefrem sådan - at vi ligger på hver vores solseng i haven - og driver den af :)

Men jeg greb dog lige fotografi apperatet og "skød" nogle billeder af havens skønheder - her i formiddags.


Der går ikke en dag - uden vi lige skal på "have vandring". Og er de ikke smukke - disse Løjnants Hjerte. 



Også Kærmindesøster - er vidunderlige, med deres smukke blå farve :)



Den japanske kirsebær - hører absolut til éen af mine favoritter. Den er bare vidunderlig :)

Ja, haven har meget at byde på lige nu. Jeg elsker især - denne tid på året. Alt er nyudsprunget og med smukke klare farver - og minder mig hvert år om - hvilke herligheder - vi har i vente.

Søde blomsterhilsner og

3 kommentarer:

helle sagde ...

Tillykke med konfirmationen, er det ikke skønt det er overstået... man har sååå travlt. Husker det altfor godt, selvom det var fine fester!!
Elsker også løjtnanshjerte!

Knus Helle

Sussi / Sussinghurst sagde ...

ja, haven er bare så dejlig - og maj og juní, er efter min mening, bare de aller skønneste havemåneder....... når ellers vejret arter sig - og i dag, er det jo bare perfekt

Frøken Anker sagde ...

Vi nyder vores have fra tidlig forår til de sidste blade dapper af. Vi har haft en grisesteger i haven siden kl. 5 her til morgen. Vi holder førdselsdag i dag - i haven :-)
Jeg kan se solen allerede er meget smuk, så vi håber på en smuk, lun dag.

Hav en dejlig søndag

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...