lørdag den 16. april 2011

Værtinde gaven - som ikke var en blomst

Endnu en fødselsdag - er blevet fejret.

Og denne gang var det min egen. Jeg har fødselsdag d. 23 februar - men da vi har haft så travlt - holdt vi den først forrige lørdag.


Og i stedet for en blomst - som værtinde gave - fik jeg disse herligheder af min kære søster, svoger og dejlige niece.


Skålen her - er bare utrolig flot - og har den mest forrygende facon. Og så har den også mønster på undersiden. Det er da bare fint. En rigtig dejlig og gammel WILLEROY & BOCH skål.


Jeg synes, at de to håndtag på skålen er så fine m. rigtig mange smukke detaljer.


Og de 2 meget gamle fine og lidt ovale fade - de er bare helt fantastiske. 


Faddene her kommer fra England. Og jeg har kunne datere dem helt tilbage til år 1865-1907. De er mærket WOOD & SON. Og fordi der ikke er noget "S" efter SON er de altså så "tudse gamle". Efterfølgende kom porcelænsfabrikken til at hedde WOOD & SON'S. Men det var altså efter mine faddes tilblivelse. Det er da lidt sjovt, ik!!!

Så udover "normale" fødselsdags gaver - fik jeg altså også disse smukke ting. Uuhh - hvor er jeg glad :)


Masser af glade bloghilsener.

2 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

øj, hvor er de fine.... og så holder de meget længere end blomster.... hvis du altså passer på dem :-)

Anonym sagde ...

Så nydelig gave:) Heldig:)
Ha en riktig god lørdag:)
Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...