søndag den 10. april 2011

Påskeæg i Jern

Rå og rustikke påskeæg i skøn patineret jern.
Jeg har noget med påskeæg i jern. Jeg kan bare godt li' det lidt rå og rustikke. Og disse skønne æg fra Petit Crapaud - de er bare sagen. Jeg ilægger små velduftende sæber el. små lækre chokolader - og glæder et kært familiemedlem el. en god veninde - med disse skønheder. Og modtageren kan herefter have glæde af dem år - efter år. Jeg bruger også disse dejlige æg til et lækkert stilleben. Ved at kombinere det rå og rustikke - i en gammel fransk porcelæns opsats - ilagt en håndfuld æg - synes jeg at begge dele - virkelig kommer til sin ret.

  
Og ønsker du alligevel at "bløde" det rå og rustikke lidt op - så tilføj et fint blondebånd. Det ser bare fantastisk ud :)


Læg også lidt fine hvide fjer ved ægget - så det ser ud som om det svæver. Det giver en rigtig god effekt ;) ;)

Jeg håber, at du får en dejlig solrig søndag :)  


4 kommentarer:

Røsslyng sagde ...

Så herlige og annerledes egg, virkelig flotte!
:)

helle sagde ...

Jeg elsker også kontrasterne i det rå metal og det bløde romantiske bånd, synes også dit forrige indlæg var så skønt med de gamle handsker og hatte!!

Tusind tak for sifonen, den er såå skøn synes jeg.. se min blog!

Stort knus
Helle

Mamsens hus sagde ...

Så flotte egg. :)
Ha en fin kveld og start på ny uke! :)

Herman Grans ♥ sagde ...

Kjempefine :)
Ha en fortsatt fin søndagskveld :)
Hilsen Grete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...