søndag den 3. april 2011

Romantik og Vintage

Jeg - en håbløs romantiker.

Det er bare mig i en nøddeskal. Jeg falder helt i svime - over skønne kjoler, hatte, tasker, sko og lign. - fra fordums tider. Og når franske Hercule Poirot - toner frem på fjernsyns skærmen. Så sidder jeg parat. Ikke for at følge krimi gåden - men for at se det smukke tøj og accessories til kvinderne.

Og nu er det lykkedes mig, at få noget tilsvarende hjem til shoppen.


Disse lange fingerløse hansker m. den smukke blondekant og de fine knapper - er bare helt vidunderlige :)


Og hatten. Ja... den er bare et syn for guderne. Forestil dig - at bære denne - til et vidunderligt garden party !!!



Endnu et par smukke hansker m. fint mønster i lækker bomuld. Man er vel en fin "lady" ???



Og når det bliver køligt - tager man dette fine gamle sjal fra Frankrig - om sine spinkle skuldre :)





Ja... fantasien fejler ikke noget. Jeg er sikker på - at jeg må være født i en forkert tidsalder. Jeg ville have elsket - at have båret alle disse smukke ting.



Hvad med dig - kære "med blogger". Er du også en håbløs romantiker - ligesom jeg ??? Og er du også i besiddelse af smukke ting og sager fra "tider der var engang". Så send mig et billede - og jeg vil forsøge, at lave et billedalbum af alle de fine sager - og lægge det ud på bloggen - så andre også kan nyde - jeres "skønheder". Du sender blot dit billede til dc@vintage-huset.dk


Romantiske vintagehilsner og

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Så skjønne og romantiske bilder. Jo, jeg er også en romantiker:) Burde nok vært født i et annet tiår:)
Ha en flott uke:)

Solstrålå sagde ...

Nydelig og romantisk blogg.Herlig å besøke deg!
Kjekt å se at noen holder på stilen.Føler mange i Norge går over til en mer røffere stil nå!
Ha en fin helg!
Goe klem fra Sol

Vores have sagde ...

Super romantisk blog du har:)
Mvh/Hanne Bente

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...