søndag den 27. marts 2011

Rosenkranse/Bedekæder

Religiøse Skønheder

Det skal ikke være nogen hemlighed - jeg er faldet for disse religiøse skønheder. Og jeg er især begejstret for rosenkranse i specielle farver og med smukke kors. Jeg er selv i besiddelse af et bredt uvalg af disse kuriøsiteter - simpelhen fordi jeg ikke nænner - at skille mig af med dem.

Det er dog lykkedes os igennem tiden, at få købt nogle af de lidt mere specielle rosenkranse hjem til shoppen. De har nu fundet en særlig plads i hjemmene rundt omkring hos vores søde kunder :)

Denne svagt lysegrønne rosenkrans - var absolut éen af mine ynglinge - og det skar mig nærmest i hjertet - da jeg skulle skille mig af med den.



Og denne her med sin dejlige creme farve - den var også rigtig dejlig, at stifte bekendskab med.  


Og hvis jeg havde det svært med at skille mig af med den lysegrønne - ja... så var det såmænd nøjagtig det samme med denne skønne svag lyserøde rosenkrans.  


Denne nærmest maghoni farvet rosenkrans er også helt vidunderlig. Den er dejlig "fed og mæt" i farven - og så skinner den helt fantastisk.



En smuk sølvæske - fulgte med denne fine rosenkrans. Nu har den fundet plads i hjemmet, hos en glad kunde.


Lige nu er jeg ved, at gøre nogle udsædvanlig smukke rosenkranse - klar til at blive lagt i shoppen. Men nu må jeg slutte. Jeg skal til at gøre klar - til at modtage gæster. Vores datter bliver 15 år - så det skal fejres - og der skal hygges :)    

Mange rosenkrans hilsner 


  

3 kommentarer:

Frøken Anker sagde ...

Jeg har i mange år selv samlet og solgt rosenkranse på min netbutik. Så jeg forstår din fascination.
Vedr. mine vintagekort, så er det sjovere at dele, end at eje :-)
Og jeg er vild med at får postkort :-)

Hav en dejlig dag
Birgitte

Mit Vintage-Hus sagde ...

;Birgitte

Du har så fuldstændig ret igen. Det er meget sjovere at dele, end kun at eje.

Kram
Dorthe

helle sagde ...

Tillykke med din datter! Så smukke dine rosenkranse er, flotte billeder også! Jeg føler med dig, jeg kan næsten heller ikke skille mig af med de fantastiske ting jeg får samlet. Det er fordi man brænder for det, og det mærkes på kunderne tror jeg!

Hilsen Helle

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...