onsdag den 30. marts 2011

FRANSKE FORBINDELSER

Og også meget dansk.

Hvorfor skriver jeg sådan. Det gør jeg fordi vi sidste sommer blev kontaktet af Pernille og Peter - et skønt par - som bor halvdelen af året i deres hus i Frankrig. De mente helt bestemt, at de havde nogle varer - som vi kunne være interesseret i - til vores shop. Og om vi var - det skal der ikke herske nogen tvivl om !!!!!

Nu var de i Danmark - så afsted til deres skønne hjem - vi drog. Og hvilke dejlige ting de havde. At vandre rundt i deres lade - og vælge ting ud - det er som at være i slaraffen land. Efter at have shoppet - hyggede vi os på deres terrasse - med god vin og chokolade. Helt igennem en skøn aften i selskab med rigtig søde mennesker.  

Disse smukke franske havestole - kunne vi slet ikke stå for - dem måtte vi bare have med hjem.


Og terrinen her - var blot éen af mange - vi drog afsted med.


Ja... jeg kan slet ikke vise alle de herligheder - vi fik med hjem til shoppen - det ville tage alt for lang tid - og mange af skønhederne - er allerede solgt videre.

De sidste 2 weekender har vi været i KB - Hallen og i Bella Centret. Der havde Pernille nemlig en stand. Og vi skulle da lige ind - og sige hej :)

Den store melonkurv - mente Pernille ikke - jeg kunne leve uden. Og hun har fuldstændig ret. Den beholder jeg selv - for den er bare for lækker.


Men jeg fik bl.a. købt fuglebure, glas og mange andre fine ting. Og det er bare så skøøønt.


Når vi tager til Frankrig næste gang - har vi aftalt, at mødes med vores "dansk/franske" forbindelse. Det glæder vi os til - og hvem ved - måske vi også her, vil nyde et glas god fransk vin - men dennegang på deres franske terrasse. Uuhhh - lyder det ikke bare herligt :)

Husk - vi har en skøn Give Away. Se længere oppe på bloggen - i sidepanelet :)

Ha' det rigtig dejligt




  

5 kommentarer:

Mamsens hus sagde ...

her var det mange vakre ting. Synes terinen var utrolig flott!
Ha en fin kveld. :)

helle sagde ...

Hvor belejligt med franske forbindelser når man elsker disse gamle fine franske ting og sager. Tillykke med dem!!!

Kram
Helle

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Ja, det er nogen flotte ting, jeg har været lidt på besøg på din blog, og det er rigtig mange dejlige ting du viser. Det værste er at man bliver i anskaffelseshumør :-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

oh, den blå Kamé broche.....jeg var egentlig i gang med at købe den, men så tænkte jeg....sov på det Sussi, så må vi se, om den stadig er der når jeg har sovet :) :) :)

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Vakre ting du viser!
Likte så godt hagestolen,fantastisk:))
Fin kveld til deg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...