fredag den 18. marts 2011

CHIC ANTIQUE

Smuk - Smukkere - Smukkest.
Ja, det var den følelese jeg fik - da jeg kom ud i garagen og så, at fragtmanden havde stillet en hel palle med skønne, skønne varer fra éen af mine ynglings leverandører - nemlig Chic Antique. Varer jeg har ventet på med længsel.

Prøv lige - at se med her - hvad synes du ?????


Første gang vi fik dette jernstativ/opsats hjem til shoppen - blev det nærmest udsolgt - før vi kunne nå at blinke. Og vi synes også - at det er fantastisk :) 


Og æskerne her - ja .... de er bare vidunderlige. Og så findes de endda - i flere designs :) :)



Væksthusene her - er nærmest ubeskrivelige. Fyld dem blomster el. andre smukke ting - såsom sifoner, madonnaer og andre af dine ynglings fund. Og på terrassen her til forår el. sommer - ja.... der er den bare en sikker "vinder". 

Som sagt - så var min begejstring stor - da jeg pakkede alle disse herligheder ud. Så nu er der skrevet tekster, og lagt billeder ud - og alt er nu - til præsentation i shoppen. 

Jeg sidder her og skriver dette - mens X-Factor - tordner frem med skøn lyd - fra fjernsynet. Det er da bare en dejlig måde - at tilbringe sin fredag aften på. :) :) :) Så til alle der har en drøm - vision el. ønske ......
"GO FOR IT". Det er bare så dejligt befriende - at prøve sig selv af :) :) :) :) :)

  

1 kommentar:

Mamsens hus sagde ...

Hei :)
Så mye fint du viser. Legger meg til som følger, og gleder meg til å følge deg videre. :)
Ønsker deg en fin helg. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...