fredag den 28. januar 2011

Vintage Smykker

I dag kom posten forbi med en særlig pakke til mig. En pakke jeg har ventet på med længsel. Og stor var min begejstring - da jeg åbnede den. De mest vidunderlige vintage smykker var, at finde i pakken.  Øreringe der bare er så smukke - at jeg nærmest "tabte pusten" - et lille øjeblik. Jeg måtte straks kalde på min datter - så jeg kunne dele dette øjeblik med hende. De store bøhmiske glas Gablonz kan dateres helt tilbage til år 1920 - 1930. Det er da fantastisk. Derudover har man kombineret øreringene m. smukke perleskåle i patineret messing af nyere dato.


Jeg har flere forskellige par selv. Og jeg bruger dem ikke kun som et smykke. Nej, jeg anvender dem også til nostalgiske og helt fantastiske stilleben. De er så megastore og flotte - at de bare ser fantastisk ud - lagt i et gammelt sølvfad  el. i en skøn glasklokke. Du kan se flere vintage øreringe i shoppen. Uuhhh - jeg elsker dem :)

1 kommentar:

Frøken Anker sagde ...

Hvor er de smukke. Jeg må vist hellere tage et kig i din shop :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...