lørdag den 29. januar 2011

GIVE AWAY NO. 1

Skønne Cupcakes - til nostalgisk dekoration.
Nu har du muligheden for at vinde disse 5 dejlige cupcakes - i vores første GIVE AWAY. Disse kager er ikke til at spise - men til brug for en vidunderlig dekoration. De er produceret af 2 skønne kvinder med sans for detalje og unik utryk. De startede deres firma " i det små " men de leverer nu også deres fine dekorationskager ud over landegrænsen. Og vi er så heldige - at få lov til, at forhandle disse små skønheder.

Og disse 5 kager - kan blive dine :)


Du kan læse om reglerne for at deltage i konkurrencen - ved at klikke på fanebladet "GIVE AWAY" - øverst oppe på bloggen.

Da det er vores første "GIVE AWAY" - og da vi er nybegyndere - indenfor bloggerverden - håber vi, at alt er gjort korrekt. Ellers må du endelige skrive til os :)  

Vi håber, at du har lyst til at deltage - og ønsker dig rigtig held og lykke :) :) :) 


17 kommentarer:

Frøken Anker sagde ...

Hej

Tak for din fine kommentar på min blog. som kellega til kollega... DET ER NOGLE VILDT FEDE ØRERINGE, du har på din hjemmeside. Desværre var de røde allerede solgt!
Jeg vil gerne være med i din GIVE AWAY - 2 lodder til mig, tak :-)

Hav en dejlig aften
Birgitte

Unknown sagde ...

det er en rigtig fin blogg du har lavet, er med på 1 lod, da jeg ingen blogg har:)
coubak@yahoo.dk

Ballerina sagde ...

Hej..Lækker blog:-) Jeg er vist kun med på et lod, da mit linkeri ikke går for godt;-)
Ha´ en dejlig dag! Knus fra mig:-)

Unknown sagde ...

Har send en facebookbesked til en ven, en blogbesked til en ven og puh ha detter var lidt svært for en starter. Håber det gir nogle lodder. Vil selvfølgelig gerne anbefale på facebook også. Mon jeg har 2 eller 3 lodder nu?

Anne-Sophie (anne-sophie.h@live.dk) sagde ...

Deltager med 1 lod, da jeg ikke selv har en blog :-)

karina mamasan@mail.tele.dk sagde ...

Hej. Jeg nyder altid jeres skønne billeder, de er så fyldt med liv og atmosfære. Deltager med 1 lod da jeg ikke har en blog. Tak for en "lækker" konkurrence. Hilsen Karina

Anonym sagde ...

Hej... Tusinde tak for en rigtig lækker blog og netbutik:) Også en lækker give away:D

Hilde sagde ...

Hei! Jeg tar gjerne 3 lodd :-) Ha en riktig fin uke! Klem fra Hilde i Norge

JeanetteT sagde ...

Jeg MÅ bare være med- har længe sukket efter disse, de er bare så lækre og fine!

Det røde hus sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Det røde hus sagde ...

Hej.. Min hund kom til at slette mit ibdlæg, så prøver igen:) Det er en rigtig fin blog, glæder mig til at følge den:) Også en rigtig fin netbutik, med mange flotte fristelser:) Det må blive 2-3 lod til mig:) Håber jeg er heldig, har set på de kager længe:)
Knus Charlotte, Danmark

stine w sagde ...

Har lige "opdaget" din blog - så fin.
Har gjort mig fortjent til 2 lodder (selvom jeg endnu ikke har så mange læsere på min blog er der linket og anbefalet...)

Anette (Hvit Romantikk) sagde ...

Ohhh, for noen nydelige cupcakes. Håper jeg kan være med selvom jeg er fra Norge, disse var bare kjempefine ! ♥

Da tar jeg 3 lodd, linker og legger ut bilde på min giveaway side på bloggen min. :)

Ønsker deg en nydelig aften ! ♥

Klem Anette

Hjemme hos meg sagde ...

Hei!
Sååå nydelige!!! Jeg blir med og tar 2 lodd, kommentar og linker give away :)
Give away inne hos meg også :)

Klem Anette

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Jeg var egentlig bare købelysten idag efter brugskunst og fandt dig via google i den forbindelse.... Opdagede så, at du også havde en blog og da jeg selv er blogger (ny på 2. uge), blev jeg selvfølgelig nysgerrig efter at se din blog.

Og jeg kan LIDE den (elsker også indretning), så fluks er jeg da på som fast læser og så klart med på 3 lodder :-). Jeg har også gang i min første give-away...

MissMette sagde ...

Hei :)
Kom over bloggen din via din giveaway link på en annen blogg :) La meg til som følger og la en link på siden min om din flotte giveaway :) Jeg blir gjerne med og tar 3 lodd ♥ ♥ ♥ Ønsker deg en fin fin fredag og helg som kommer... Klem fra Mette

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Dejlige ting i din butik - øreringene er fantastisk.... mon jeg skulle få lavet hul i mine stakkels ører... hi,hi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...