mandag den 24. januar 2011

Pigeaften

Veninder for altid.
Jeg var til pigeaften i fredags. Og som altid var det en stor fornøjelse. Vi er 6 "piger" som har fulgtes ad - ligesiden vores gymnasietid - ja, den ene af dem har jeg kendt siden jeg var 3 år. Vi 6 piger har holdt sammen siden 1980 - så det er efterhånden rigtig mange år. Vi kan tale om alt - har fulgt hinandens glæder og sorger i alle disse år. Vi har fået børn "sammen" - blevet gift "sammen" - nogle er blevet skilt sidenhen. Kort sagt kender vi hinandens liv - på godt og ondt. Og det at vi stadig holder sammen - at vi til stadighed glæder os over at ses til vores "pigeaftener" DET ER BARE GULD VÆRD. Vi tager også engang imellem på ferier sammen. Vi har været i Sverige, Norge, Tyskland og Tjekkiet på forlængede weekend ophold - og det er bare kanon hyggeligt og sjovt. Så det er med "mine piger" i tankerne, at jeg skriver dette. Jeg er utrolig taknemmelig for, at de er i mit liv.

Jeg håber, at alle jer derude - er ligeså heldige som jeg. Det ønsker jeg for jer alle :)

Veninder - nu og for altid :)

5 kommentarer:

Ballerina sagde ...

Hej...Glæder mig til at følge din skønne blog! Knus fra mig:-)

Niiiico sagde ...

Jeg glæder mig også rigtig meget til at følge bloggen :)

Karin sagde ...

Hej Dorthe
Sikke da en smuk blog - jeg er så imponeret! Og glæder mig til at følge bloggen.
Knus
Kat

Mit Vintage-Hus sagde ...

;Hej Kat

Tak for de søde ord. Det skal være mig en sand fornøjelse, at holde dig opdateret :)

Knus
Dorthe

Mit Vintage-Hus sagde ...

;Hej Ballerina

Tak fordi du blev min FØRSTE faste læser - her på min blog. Du aner ikke hvor glad jeg blev :)
Jeg er stadig ny "i alt dette" og har stadig meget at lære.

Knus fra mig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...