mandag den 16. april 2012

KOGEBOG FRA JEANNE D'ARC LIVING

Hvor har jeg glædet mig til at pakke kassen med denne kogebog ud. Og nu er den her. Jeg kastede mig i sofahjørnet med en god kop kaffe - og så var der dømt "hygge". Lækker, lækker bog med inspiration til mange dejlige timer i køkkenet. Du finder kogebogen lige her http://www.vintage-huset.dk/productlisting.php?cid=7






Og i aften - når alt det praktiske er gjort, ja... så kaster jeg mig i sofahjørnet igen. For der skal bladres rigtig mange gange - i denne skønne kogebog.

Husk også at vi har en skøn GIVE AWAY her på bloggen (se længere oppe i højre side) og at vi nu også er på facebook (også med en lækker konkurrence).

Hygge hilsner og
Kram, Dorthe

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...