tirsdag den 31. januar 2012

❀ Pink Delight ❀

Jeg har altid været vild med farven lyserød. Lige fra den helt sarte lyserøde nuance - til den kraftige og meget skarpe pink. Jeg forsøger, at bruge denne vidunderlige farve, med små "klatter" rundt omkring i hjemmet. Lyserød el. pink - bringer mig i godt humør - og især på denne tid af året, hvor det hele er lidt gråt og kedeligt - er den mig en tro følgesvend. Brugt med omtanke - og ikke for meget. Hjemmet skulle jo nødig komme til at blive alt for "fluffi" og "candyfloss" agtig ;)

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪


En dekorativ lille cupcake - ikke til at spise - men blot til pynt.


Stolen her er bare helt vidunderlig. 


En lille "farveklat" der bare pynter.


Jeg er bare helt vild med dette foto fra Louis Vuittons forårskampagne. 


Stoffet her er helt vidundelig "fed" og "mættet" i farven.


Besøg Ladurée's hjemmeside. Især hvis du står og skal til Paris. De har de mest fantastiske kager.


En rose så smuk.


Og endnu en lille klat lyserød.


Skønne produkter fra Gianna Rose.


Nu er det altså ikke fordi - at jeg kun holder af farven lyserød/pink. Næ...... jeg er såmænd glad for mange forskellige farve. Og jeg er netop blevet betaget af endnu en farve - som jeg glæder mig til, at gøre brug af i hjemmet. Meget mere om denne farve i et senere blog indlæg.

Lyserøde tirdagshilsner og
Kram, Dorthe

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪



Billede 1+3+7 er fra vores webshop Vintage-Huset   
Billede 2+5 er fra Polly Wreford, Photograper
Billede 4 er fra Models.com - Photographer Steven Meisel
Billede 6 er fra Laduree
Billede 8 er fra Bellanotte Linens
Billede 9 er fra Gianna Rose Atelier

4 kommentarer:

Dorte Heinrich sagde ...

Hejsa!
Sikken en dejlig blog, jeg er også vild med lyserødt og alle de skønne billeder, du har lagt på. Samt inpiration.
Hilsner fra Dorte

Mit Vintage-Hus sagde ...

Hej Dorte

Tak for din fine kommentar. Hvor er det skønt at læse, at min blog er med til at skabe lidt inspiration.

Mange hilsner også herfra
Dorthe :)

*Pearls on a string** Dorthe sagde ...

Her på bloggen er så dejlig atmosfære at jeg må følge med!
Tak for søndags input.

:-) Dorthe

Mike sagde ...

Too bad the cupcake is just for decoration. I would love to eat it.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...