lørdag den 7. april 2012

GIVE AWAY HOS - MIT VINTAGE-HUS ❤

GIVE AWAY - FÅ 4 NUMRE AF DETTE DEJLIGE MAGASIN FRA JEANNE D'ARC LIVING.

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jeg er i forårshumør efter at have været på en skøn ferie til vidunderlige Rom. Og det har jeg lyst til at fejre. Og det gør jeg så med en dejlig GIVE AWAY. Og vil du vinde mere - har vi også en konkurrence kørende på facebook

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

Denne Give Away  består af et abonnement på 4 numre af det skønne magasin fra Jeanne d'Arc Living - til en værdi af kr. 476,00.




Og fordi jeg er i sådan et dejligt forårshumør er reglerne denne gang meget simple. Det eneste du skal gøre er:

Læg en kommentar til dette indlæg og du er med.....

Vi trækker vinderen af vores Give Away d. 5.maj 2012.

Vil du vinde mere.
Bemærk også, at vi har en konkurrence kørende på facebook. Tryk på facebook iconet øverst til højre på bloggen - smut ind på facebook - tryk "synes godt om" og du er med i konkurrencen om et gavekort til www.vintage-huset.dk til en værdi af kr. 500;-




˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙


Jeg håber, at rigtig mange - har lyst til at være med. 

Har du ikke selv en blog - kan du sagtens deltage alligevel. Tryk på fanebladet Give Away "øverst" på bloggen og læs hvordan du deltager. 

Held og lykke til alle.  

Mange hilsner og
Kram, Dorthe

18 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Sikke en fin ting at vinde. Det vil jeg rigtig gerne :-)
mange hilsner fra Susan

Skt. Helena sagde ...

Sikke en dejlig give away! Jeg er helt sikkert med :-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

....osse mig, det er en fin give away. God rest påske.

Heart Design sagde ...

Jeg vil rigtig gerne være med her.
God Påske :)

Ballerina sagde ...

Hej...Jeg vil rigtig gerne deltage;-) Elsker det blad! Knus fra mig:-)

Roser og Patina sagde ...

Vil gjerne vinne 4 numre av dette fantastiske blad:) Klem Fra Ellen

Tvillingen sagde ...

Hej

Uhh de fire numre vil jeg da super gerne vinde :-)

Knus fra FieLine

Loppe sagde ...

Halløjsa... det var da noget af en præmie...
Jeg deltager gerne..

Ha´en dejlig 2. påskedag

Kh
Loppe

MusseOlsenJensen sagde ...

Jaa er da helt sikkert med !!

Lone sagde ...

Det vil jeg da ikke gå glip af:-)

Pia sagde ...

Lækkert - skynder mig at smide en kommentar

Gitte sagde ...

Vil da meget gerne vinde denne præmie.

Gitte

selmacizmic sagde ...

Jeg vil meget meget gerne vinde denne fantastisk premie :)
Hilsen Selma

thirajane@hotmail.com sagde ...

Sikken en flot præmie. Elsker den stil som I i Vintage-huset præsentere ♥ Har også trykket synes om og delt jeres konkurrencebillede på Facebook ♥

Kærlig hilsen Thirajane

Parfymista sagde ...

Får jag vara med även om jag bor i Sverige? Isåfall hoppas jag på tur :-)

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Alfa sagde ...

Jeg er selvfølgelig med:0)
Elsker magasinet.

Ha en kjempe fin kveld.

Klem Alfa

mette sagde ...

Åh hvem kunne ikke tænke sig at vinde disse skønne magasiner:-) krydser fingre! Hilsen Mette. Kmlynghoejen@os.dk

Naamah_Kali sagde ...

Den er jeg med på... Jeg er vild med disse skønne magasiner...
Hilsen Annika
annika@ohodk.dk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...