torsdag den 3. november 2011

SÅ HAR VI ÅBNET FOR JULEN HOS WWW.VINTAGE-HUSET.DK

Jo... den er go' nok - vi har åbnet for julen her hos  http://www.vintage-huset.dk/. Lidt tidligt vil mange måske nok synes - meeen vi må jo følge med ;) Det er altid et "issue" for - hvornår man skal begynde at "jule".

Jeg selv har altid holdt af, at være i god tid med al "juleriet". Det gør, at jeg i det meste af december måned kan bruge tid - på lige præcis det - jeg sætter pris på. Nemlig tid til familie, venner, hyggeligt samvær, byture, bagning, ture ud i det "ganske land" o.lign. Og når tiden nærmer sig til - at nu skal der pyntes op til jul, pakkes kalendergaver ind m.m. Ja.... så er jeg klar. Uden stress og jag - og med en god fornemmelse af - at tiden er der - og at jeg kan hygge mig med det :)


Og selvfølgelig er man også nødt til, at være på forkant med "begivenhedernes gang" når man har en webshop, forretning o.lign. Man skal følge med div. sæsoner - alt andet ville være, at omgåes sandheden lidt lemfældig :)

Så jubiii - vi har ÅBNET FOR JULEN :) :) :)  

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...