fredag den 25. november 2011

Glaskuppel - Brug den til en nem dekoration :)

Har du en travl hverdag  - så får du lige et par hurtige ideer - til et smukt og stemningsfuldt stilleben. Som tidligere nævnt her på bloggen - ja.... så elsker jeg og være kreativ. Så mens min søde mand forbereder aftensmaden - bruger jeg tiden til lidt " Dorthe-hygge". 

Jeg er så heldig at være i besiddelse af mange forskellige glaskupler - både gamle, som nye. Og er der noget jeg elsker, at bruge i min indretning - så er det netop disse. Jeg bruger dem ikke kun til madonnaer - neeeeeeeej jeg anvender dem til mangt og meget :)  


Jeg elsker hyacinter - men jeg kan desværre ikke tåle duften af dem. Stor var min glæde derfor - da jeg fandt ud af at stille dem i mine glaskupler. De giver bare en rigtig god effekt. Og så er de billige - jubiiii - og jeg generes ikke af deres stærke duft.


Ved disse to eksempler har jeg blot gjort brug af lidt blondebånd, gamle vintage øreringe (dem bruger jeg ofte i mine "stemnings stilleben" - hvorfor dog kun bruge smukke smykker - som netop "smykker"), gamle krystalprismer - og en billig paperback - pakket ind i et stykke gammelt fransk nodeark.

Det er da nemt, ik'.... Jeg håber, at du kan gøre brug af disse små ideer :)

Lige nu venter jeg på, at finalen i "VILD MED DANS" skydes igang. Her i vores familie er det bare total fredagshygge. Man bliver bare i så godt humør af den fantastisk gode musik, de smukke kjoler og den gode stemning :)

Har du husket vores julemarked d. 3-4/12 - 2011. Ses vi.... det ville bare være så hyggeligt :) Du kan læse meget mere om JULEMARKEDET lige HER. 

Dejlig fredag aften til dig og

1 kommentar:

Blommiga Rutan sagde ...

Åhh, så vackert med hyacinter i glaskupan!
Älskar de små fina ( och billiga, man kan köpa många) hyacinterna, helst de vita.

Önskar Dig en bra dag
Anncathrine

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...