søndag den 18. september 2011

INTERIØR BØGER

Mit lille "refugium" i hverdagen.

Har du det ligesom jeg - og elsker interiør bøger fra ind- og udland - ja... så har jeg fundet en "ligesindet". Lige nu består min samling af 26 forskellige interiør bøger. Og jeg elsker dem :) Jeg bliver aldrig træt af, at bladre i dem. Konstant er de med til at inspirere mig..... Jeg får en ide - og havde jeg ikke lige set "noget" i en af mine bøger ???





Disse 3 bøger er netop tilføjet til min samling af dejlige interiør bøger. Og hvilke herlige bøger.... Jeg har været fuldstændig opslugt af disse bøger - henover weekenden - og det har været herligt. Så udover, at have været på loppemarkeder - har jeg altså tilbragt "kvalitetstid" med disse skønne bøger.


Og nu kan du også få mulighed for, at købe disse vidunderlige bøger. De er nemlig fundet ved en udenlandsk distrubitør af alverdens interiøer bøger - som jeg netop har indgået aftale med - om forhandling af disse - til vores shop. Du kan læse meget mere om disse - i shoppen. Du finder bøgerne lige HER


Mange flere interiør- og havebøger vil følge - henover efteråret/vinteren - så følg med i shoppen. Det bliver fantastisk :) :)

Og så lige et lille stemningsbillede af dette efterårs "MUST HAVE" fra et af denne weekends loppemarkeder. Jeg har længe været på udkig efter smukke, gamle mokka kopper - og jeg er meget kritisk. De skal have den helt rigtige farve og facon.



Jooooh... efteråret og vinteren tegner til, at blive den mest travle i Vintage- Huset's historie. Vi har indgået mange nye aftaler - nye forhandler-aftaler er indgået - og så er vi blevet opfordret til opstart af endnu en ny blog "mere herom på et senere tidspunkt". Et "magasin" har henvendt sig og ønsker, at vi starter endnu en blog - så det er på tegnebrædtet lige nu.

Og så "hvisker jeg lige JULEN" - jeg siger det slet ikke højt - det er alt for tidligt - MEEEEEEN - det bliver COOL :)       


Mange boghilsner

3 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

hi hi, sikke mange spændende nyheder du har på bedding, er det OK hvis man bliver lidt nysgerrig :-)

Mit Vintage-Hus sagde ...

Selvfølgelig må du være nysgerrig, Sussi - Og jeg følger naturligvis op på alle "nyhederne" her på bloggen.

Kram Dorthe

Frøken Anker sagde ...

Spændende. De bøger må jeg lige se lidt nærmere på :-)
Rom - jeg har faktisk lige forelagt det for min mand forleden. Vi talte om at rejse til foråret. Så lad os se, om jeg kan lokke ham. Han rejser jo rundt i det meste af verden med sit arbejde, så engang imellem vil han bare gerne være hjemme.

God weekend

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...