lørdag den 24. september 2011

GIVE AWAY - HOS MIT VINTAGE-HUS

Stemningsfulde ting - til et smukt stilleben :)

Efterårsvejret viser sig fra sin bedste side i dag - og det gør mig rigtig glad - så derfor må det atter være tid - til en dejlig Give Away.

Denne gang kan du vinde en skøn gammel mælkehvid bedekæde fra Frankrig - 3 gamle og store franske nodeark - samt et vidunderligt kors m. fint bånd.


Nodearkene er fantastiske at bruge til indpakning af gaver. På billedet nedenfor - har jeg blot taget en billig bog - pakket den ind i nodepapir - og bundet et fint bånd om. Det er da fint ik' 





Lodder til lodtrækningen samler du således:

1 lod - læg en kommentar til pågældene "Give Away's indlæg.
2 lodder - for at linke til min blog - fra din egen blog.
3 lodder - for at lægge pågældende "Give Away" billede ind på din blog.

Husk at skrive i kommentarfeltet - hvad du har gjort. Du kan naturligvis gøre flere ting - og på den måde samle flere lodder. Dog max 3 lodder.

Har du ikke selv en blog - kan du naturligvis også sagtens deltage. Læs hvordan du deltager ved at trykke på knappen "Give Away" i menu linjen - øverst på bloggen :)

Lodtrækningen finder sted d. 23/10-2011.

Vi håber, at du har lyst til at deltage - og ønsker dig held og lykke :) :) :)

Ha' nu en rigtig dejlig dag :)
 


15 kommentarer:

PETULA sagde ...

Sikke nogle fantastisk smukke ting du udlover, må straks melde mig ind i kampen..

Da jeg er blogløs må jeg nøjes med et lod, men et at de meget store naturligvis..;=)

betinaz@gmail.com

Unknown sagde ...

gerne 3 lodder til mig:)

Elisa With Nielsen sagde ...

jeg har linket og lagt billede ind, så 3 lodder til mig :)

Annemette sagde ...

3 lodder tak (:
Jeg har også selv gang i en give away hvis du vil være med..
s3qu3nce.blogspot.com

MusseOlsenJensen sagde ...

så er jeg blevet fast læser, du ligger på min blogliste og har linket til din blog, ved ikke om jeg får 2 eller 3 lodder i den skønne giveaway.

Dyreglad-pige sagde ...

Sikke en fin give away.

Jeg deltager med 3 lodder.

Du er også velkommen til at kigge forbi min give away, som jeg har kørende.

www.dyreglad-pige.blogspot.com

Skt.Helena sagde ...

os' mig - os' mig :-)
Jeg deltager med 1 lod

Solbakken sagde ...

Dorthe. Jeg finner ikke noe godt ord på norsk for det danske ordet SMUKT, så jeg må bruke det. SMUKKE produkter du ønsker å gi bort. Herlig.

Jeg har linket bilde og url-adressen til min blogg og her er kommentaren.

3 lodd i hatten for solbakken.

Ha en fin høstuke.

staudecafeen sagde ...

gerne 1 lod til mig. Anne Gine

Dronninghuset sagde ...

SÅ FLOTT!
JEG ER OGSÅ MED. 1 LODD.
KLEM TOVE

*lume* sagde ...

Jeg er med på 1 lod ;0)

Trine sagde ...

1 lod til mig :)

Mit Vintage-Hus sagde ...

Hello Serbia

Nice to have you visit at my blog too. And what a adorable baby.

Lots of hugs
Dorthe

Rachel sagde ...

Hello! You have a such lovely space, dear! And your candy is so and so lovely! It inspires me. Loved everything here! Thanks so much for this lovely chance! God bless, Rachel :D
-Follower's name: Rachel Berault
-I've posted your candy on my sidebar, by date
-Linked your blog on my Blogs Decor&Design Intern List
-I think it's 3 lodder?

retniv sagde ...

deltager med et lod :) *krydser fingre*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...