fredag den 1. juli 2011

JEG VILLE EJE MILLIONER....

Hvis jeg ikke var så begejstret for "brocante-fund".

Både til privaten- som til shoppen :) Men jeg kan altså ikke lade være. Jeg må bare " eje det ".
------------------------------------------------------------------------

Og lige nu - er der kommet nogle helt fantastiske bedekæder hjem til shoppen. De er ganske enkelt helt forrygende - i farve og facon.




Er de ikke bare vidunderlige :)
---------------------------------------------------------------------------------

De forefindes både med "bedekæde taske" og uden :0



Også skønne gamle sifoner, brodérsakse, teaterkikkerter og domino spil - har fundet vej til shoppen.





----------------------------------------------------------------------------------------

Vi har naturligvis også fået "nyproduceret" varer hjem - fra vore skønne leverandører - Jeanne d'Arc Living, Petit Crapaud, Udenlansk Leverandør samt Ib Laursen.



Og ikke mindst efterårets "must have" fra Jeanne d'Arc Living. Nemling bogen " Fantastiske Fristeder - Under nordiske himmelstrøg. Den udkommer d.15/10-2011. Så hvad med, at forudbestille den - allerede nu. Du kan forudbestille bogen lige HER  :)



Jeg glæder mig til, at se hvad "pigerne" hos JL - nu har fundet på. Og jeg vil se frem til, at lægge denne bog til et - efterhånden stort antal af interiør bøger - i min private samling :)

Jeg er en af de "typer" som gang på gang - finder glæde og inspiration i magasiner og bøger - om interiør og have. Ja... jeg elsker det simpelthen :)

 

2 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

jeg må vist lige ind og se på dine brodér sakse, jeg tror at jeg mangler sådan en ;-)

Bohemian sagde ...

We obviously adore all the same things so I am so delighted to have discovered your Beautiful Blog this Morning! I have been collecting Vintage Rosaries for many years, yours are beautiful and you've photographed them in such eye catching ways!

Dawn... The Bohemian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...