lørdag den 12. marts 2011

Nye forårsvarer myldrer ind i shoppen

Dejlige Miss Étoile

Så er der kommet nye varer fra en af mine skønne danske leverandører - nemlig Miss Étoile. Vi har lagt de mest lækre rå og rustikke fuglebure - i shoppen. Fyld dem med blomster - nostalgiske madonnaer el. smukke sifoner. De er nærmest som skabt til det :) Vi har også lagt de mest vidunderlige glas/spejlboxe i shoppen. Disse fine boxe leder tankerne hen på "svundne tider der var engang".

Jeg synes lige at jeg vil vise dig - hvad jeg tænker på :)


Fugleburet her - kan både hænge på væggen - eller placér det på skænken - indeholdende alle dine ynglingsting.


Se disse vidunderlige glas/spejlboxe i alle mulige skønne faconer og udformninger. Nogle lidt rå og rustikke - og tilvirket så de ser gamle ud.


Også buret her - er perfekt at stille eller hænge op ad væggen. Ja.... jeg kan ikke lade være. Jeg er bare så begejstret for disse bure.   

Så dagen idag er brugt på, at tage billeder - skrive tekster - og lægge varene i shoppen. Og det har bare været så skønt at lave dette - mens forårssolen har skinnet ind af havedør og vinduer.


Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...