lørdag den 15. januar 2011

Smukke gamle glas.

Jeg elsker gamle glas. Der er bare noget ganske charmerende over disse. I min optik - er der meget mere "liv" - i gamle glas. Hvor jeg nogen gange synes, at nye glas - godt kan være lidt kolde og "døde" i deres udstråling. Og når lejligheden byder sig - ja, så er jeg på udkig efter gamle smukke glas. Jeg bruger dem naturligvis - når jeg dækker et fint middagsbord. Det ser bare fantastisk ud. Og det gør ikke spor - at hvid- og rødvins glassene ikke er ens. Det giver blot mere liv til bordet. Men jeg bruger dem også til, at lave stemningsfulde stilleben med. Det kan jeg nemlig også rigtig godt lide at bruge dem til.

De to første billeder - er her med skønne gamle og helt sart lysegrønne glas.




Og disse fine gamle glas er i en meget smuk sart lyserød farve.



4 kommentarer:

Natasha sagde ...

Utrolig flotte glas!

erik sagde ...

Utrolig smukke glas. Hvor er de bare fine.
Mange hilsner
Erik

KARINA sagde ...

WOW HVOR ER DE SKØNNE. KARINA

Cecilie sagde ...

Flotte glas :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...