fredag den 21. januar 2011

Sifoner

Et køb af en smuk sifon flaske, var egentlig det der gjorde - at jeg fik lyst til, at forfølge en mangeårig drøm. Kunne jeg starte min egen virksomhed - med handel af smukke ting - sådan som jeg havde drømt om i årevis. Og ja, selvfølgelig kunne jeg det. Som sagt, så gjort. Med masser af arbejde - slid (men på den gode måde) - etablering af fine kontakter worldwide og meget, meget mere - blev mine ønsker - til virkelighed. Og idag glædes jeg hver dag over, at  http://www.vintage-huset.dk/ er en drøm - som er gået i opfyldelse. Både min dejlige mand, børn og jeg - samt talrige - andre involverede - bidrager dagligt med - at dette, bare er det helt rigtige.

Men nu tilbage til sifoner. Jeg har netop pakket en kæmpe forsendelse - fyldt med de mest skønne sifoner ud . Jeg har taget billeder - skrevet tekster - og netop lagt nogen af dem på shoppen. Og vi har været rigtig heldige. Det er efterhånden ikke så nemt - at finde disse dejlige sifoner. Og slet ikke nogen - hvor farve og facon er så variable - som disse.

Det var skønne sifoner - der satte mig igang med, at forfølge min drøm :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...