tirsdag den 9. oktober 2012

SECONHAND LUXURY 4 YOU...

NY VAREGRUPPE HOS VINTAGE-HUSET :)

Noget vi længe har haft lyst til - at tilføje - vores varesortiment.

LUKSUS TIL FORDELAGTIGE PRISER :)


  Lige nu kan du bl.a. købe disse lækre Dior solbriller. Vi har også sko og tøj - og mange flere varer bliver lagt på sitet - indenfor de næste par uger.


Lige så meget som jeg elsker gamle "ting og sager" som nødvendigvis ikke koster en formue - men som blot er med til, at tilføje hjemmet lidt ekstra hygge - ja.... så holder jeg også af, at tildele mig selv lidt luksus i ny og næ. Og det under jeg altså også mig selv. Men det behøver ikke altid at være nye luksus genstande. Brugt kan også være fedt :). 

Luksus hilsner og 
Kram, Dorthe

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...