søndag den 30. september 2012

PÅ EN REGNFULD DAG...

Kan du lave smykker.

Det elsker jeg selv at gøre. Og det var netop hvad jeg gav mig til forrige lørdag. Jeg havde købt nogle strenge med skønne rå og lidt rustikke amazonit stene - i forskellige størrelser - så nu var det blot at gå i gang.



Stenene her er fuldstændige fantastiske - og jeg elsker den turkise farve.


Denne vinters smykke mode foreslår bl.a. halskæder og armbånd med kæmpe sten. Ikke fint poleret blanke - men med et rå og rustikt udseende.

Og armbåndet her - er jeg helt vild med. 
 



Jeg glæder mig til, at have halskæden og armbåndet på. Det kommer bare til at se kanon godt ud - til en lækker sweater el. en skøn hvid skjorte.




De store halvædel sten er ca. 3,5x2,5 cm - og de lidt mindre kantede sten er ca. 1,5x0,8 cm. Så det her smykkesæt er altså ikke sådan, at overse.

Kreative hilsner og
Kram, Dorthe

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...