søndag den 23. september 2012

GLASBOXE - ROMANTIK OG NOSTALGI ❤

Jeg er vild med glasboxe. Og jeg har div. glasboxe stående overalt i hjemmet. Nogle har jeg grupperet med boxe i forskellig udformning og størrelse. Jeg har boxe stående på badeværelset - en box med vatrondeller i og en anden med fine skaller og sten - jeg har samlet på stranden.




Nogle af boxene er lidt rå og rustikke i deres udformning - og det ser bare flot ud når man bløder det rå og rustikke udseende op - og lægger smukke gamle blonder, urskiver, krystalprismer o.lign. i dem. 



De er alle forskellige i deres "udtryk". Nogle har krummelure  - andre fine "fødder" - og andre igen har søde "lukkeanordninger". Du kan erhverve dig smukke glasboxe hos http://www.vintage-huset.dk/.

Mange hilsner og
Kram, Dorthe

1 kommentar:

Unknown sagde ...

De er bare så vildt flotte og både til min fødselsdag i oktober og til jul står de højt på ønskesedlen :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...