søndag den 3. juni 2012

SE HVAD JEG LIGE HAR KØBT ❀

Jeg har været så heldig at få fat i to små gamle møbler - og så endda utrolig billigt. Jeg har længe været på udkig efter et møbel til vores lille hall. Det skulle være gammelt - malet hvidt - have mange skuffer, og bare se charmerende ud. Og nu har jeg fundet det!!!

Det var helt nyistandsat - og malet fint hvid. Lige sådan som jeg rigtig godt kan lide. 


Jeg kom også til at købe dette fine lille servanteskab med en fuldstændig indtakt marmorplade. Også helt nyistandsat og til KUN kr. 300,00. Hva' gir' I mig - var det ikke billigt....  


Nogle gange har man bare lov at være heldig. Og lige nu - går jeg og venter på et stort, gammelt karlekammerskab m. dobbelte døre - som jeg har købt i Randers. Jeg kan næsten ikke vente. 

Søndagshilsner og
❀ Kram, Dorthe ❀

2 kommentarer:

Loppe sagde ...

Jow er du vimmer det var gode køb!
- og de passer jo lige ind...

Dejligt når den slags lykkes...

***********

Vil bare lige sige at jeg NYDER den fine brune pakke der kommer med min præmie... Uhm... skøn gevinst der nydes længe.. TAK

God grundlovsdag
Kh
Loppe

Unknown sagde ...

Sikke dog 2 "røverkøb". De er super flotte begge to!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...