fredag den 9. marts 2012

❀Forår i min have ❀

Jeg har netop lige været på havevandring. Nå... ja - havevandring er måske så meget sagt. Jeg har været på min obligatoriske daglige rundtur i haven - for at nyde mine vintergækker, erantis og krokus. Og jeg elsker det. Jeg skal lige gå runden - og jeg skal lige rundt og se på alle forårsbebuderne. Jeg har gået "runden" tusinde og atter tusinde gange før - og jeg har betragtet de samme blomster mange gange tidligere. Men jeg bliver aldrig træt af min lille "tvangshandling". Jeg elsker bare, at følge livet i haven. ❀

Elegante og fine hvide står de og vugger i vinden.


Og den smukke gule farve lyser op i den lidt triste plæne.


Stolt knejsende - med "fødderne" i den kolde mos.


Ja.... Jeg har en kæmpe passion for havens blomster - og i morgen vil jeg plukke en fin buket - stille dem i en smuk vase - og bare nyde synet af dem. ❀

Blomsterhilsner og
Kram, Dorthe

1 kommentar:

Landbohaven sagde ...

Jeg kom bare lige forbi.
Smukke forårsblomster billeder. Jeg nyder også alle mine forårsblomster.
Jeg nåede dog ikke engang en runde i haven i dag.
Tak for kiggget.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...