fredag den 20. januar 2012

❀Brug koppen - til mere end blot at drikke af❀

Er der noget mere inspirerende end at bruge en "gammel kending" på en ny måde. Jeg synes selv, at det er fedt at bruge tingene på en ny og sjov måde. Simpelthen at benytte en genstand - og tilføje den et lille tvist. Jeg har fået fat i et par gamle mokkakopper og dem benytter jeg mig nu af til små og enkle stilleben - rundt omkring i hjemmet.

•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•








Her har jeg blot tilføjet nogle gamle krystal prismer og placeret dem lidt tilfældigt i nogle smukke gamle mokkakopper. Dem er jeg bare helt vilde med fordi jeg synes de er så romantiske :) 





•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*••*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•


Det var kopper - med et lille tvist :)

Romantiske hilsner og
Kram, Dorthe 

Billede 1 og 3 er fra Polly Wreford, Photographer
Billede nr. 2 er fra Atlanta Bartlet, Stylist
Billed 4 og 5 er fra Vintage-Huset. dk, Webshop

1 kommentar:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

sød ide, tak for det :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...