søndag den 23. oktober 2011

Jeg er bare så glad :)

Efterårsferien er slut - og jeg burde være i en lettere deprimeret tilstand. Men det er jeg ikke - jeg er bare så glad. Jeg har tilbragt ferien med familen - vi har sammen været på en lille tur - udi det ganske land. Vi har tilbragt hyggelige timer sammen med gode venner :)


Og så har jeg fået lagt en masse nye varer på webshoppen (mange flere følger) og deraf stiftet bekendskab med vore mange nye leverandører. Karamel Kompagniet (uhhhmmm deres forskellige delikatesser er bare kvalitet) samt skønne varer fra Affari.


Oooooog - Jeg er blevet færdig med vores anden blog. Ja ja - der mangler stadig lidt små justeringer - men det er bagateller. JEG ER SÅ STOLT AF DEN BLOG - må man godt være det ??? jantelov m.m. Jeg er ligeglad - JEG ER STOLT AF DEN.








Så ja, efterårsferien er slut - og den har bare været super god. Vi håber, at du også har haft en dejlig ferie.

Ha' en dejlig uge og

1 kommentar:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvor er det dejligt at læse sådan en positiv melding. Tillykke, tillykke.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...