lørdag den 5. marts 2011

GIVE AWAY NO. 3

Vidunderlig gammel sifon flaske, fra Frankrig.

Jeg elsker at give gaver - og jeg synes - at du skal have chancen - for at modtage - en fantastisk gave - fra mig :) :) :)

Som jeg tidligere har omtalt på bloggen - var det et køb af en gammel sifon flaske - der var årsagen til, at jeg forfulgte en gammel drøm - og åbnede min egen webshop.

Og nu har du muligheden for at vinde en skøn gammel sifon flaske fra Frankrig. Og endda en meget smukkere en af slagsen - end den jeg i tidernes morgen - købte til mig selv. At jeg har valgt, at den skal være blå - hænger sammen med - at det er vores mest populære farve - på netop sifon flasker.

Stil den i nærheden af vinduet - og når lyset falder igennem den - er virkningen helt fantastisk.


For at deltage i vores Give Away - skal du gøre følgende:


Lodder til lodtrækningen samler du således:
1 lod - læg en kommentar til pågældene "Give Away's indlæg.
2 lodder - for at linke til min blog - fra din egen blog.
3 lodder - for at lægge pågældende "Give Away" billede ind på din blog.
4 lodder - for at lave et indlæg på din blog - om min GIVE AWAY - med billedet og link. Nu har du altså muligheden for hele 4 lodder.

Husk at skrive i kommentarfeltet - hvad du har gjort. Du kan naturligvis gøre flere ting - og på den måde samle flere lodder. Dog max 4 lodder.

Har du IKKE selv en blog - kan du deltage på følgende måde:

Under hvert emne (blogindlæg) befinder sig en linje, hvoraf det fremgår, at der kan kan være kommentarer dertil. For selv at skrive en kommentar, skal du trykke på linjen "(x-antal) kommentarer". Der kommer nu et vindue frem -du kan skrive i. Når du er færdig med at skrive din kommentar, vælger du profilen "Navn/webadresse" (HUSK AT SKRIVE NAVN OG MAIL ADRESSE - du gør bare det hele - i navnefeltet) for derefter at trykke på "send kommentar". Nu hopper du lidt ulogisk op til starten af siden - men du skal blot scrolle ned til bunden igen. INDTAST DEN SIKKERHEDSKODE (TAL EL. BOGSTAVER) DU BLIVER BEDT OM.

Vi håber, at du har lyst til at deltage - og ønsker dig rigtig held og lykke :) :) :)
Ha' nu en rigtig dejlig dag :)

13 kommentarer:

Unknown sagde ...

nå det var et større projekt,men vil gerne være med på 1 lod, så har nok gjort det forkert, men chancen for at vinde, når man ingen bloog har. er min formemmelse den at det er meget svært, men blå er min yndlingsfarve, tak for en dejlig bloog:)

Maria ( Idekroken ) sagde ...

Oj så fin premie. Jeg er med :) Elsker blått :)Jeg legger meg til som følger hos deg.

Klem fra meg

Dot sagde ...

Hej Hej

Hvor er den flot. Er med på 1 lod. Jeg håber at jeg vinder.

Dot

Solbakken sagde ...

Heisann hoppsann Dorthe. Du er flink til å velge ut give away-gaver. Gleder meg til trekningen.

Jeg er følger, har lagt igjen kommentar, lagt give away-bildet ditt i min blogg og linket til din side.

4 lodd i hatten for Solbakken.

Ha en fin dag i dag (her snør det!!!)

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Hej Dorthe

Jeg er nok ikke så heldig igen at vinde (nyder stadig synet af mine fine cup-cakes) :-) men derfor tager jeg da alligevel chancen igen. Om ikke andet så vil jeg da gerne reklamere for din Give-Away på min blog. Så 2 lodder :-)

Psst.. jeg har også gang i en Give-away med frit valg på smykkefronten :-)

Anette (Hvit Romantikk) sagde ...

Sifon flasker er så vakre, jeg vil gjerne bli med på trekningen. ♥

Da trekker jeg 2 lodd opp av hatten. :)

Ha en fin ettermiddag ! ♥

Klem Anette

Alfa sagde ...

Sifonflasker er bare så nydelig. Jeg vil gjerne være med i trekningen, tar 1 lodd jeg og krysser fingrene.
Klem Alfa

Mille sagde ...

Hej Dorthe.
Den er maget fantastisk - flot give away - og denne har jeg nu lavet et indlæg om på http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/03/give-away-pa-vintage-husets-blog.html. Med min blog deltager jeg med 4 lodder.

Med ønsket om en dejlig dag
Mille

jonna_pedersen@live.dk sagde ...

Den er meget smuk så den må gerne bo hos mig.

helle sagde ...

De blå sifonflasker er absolut favoritter her, jeg lægger link og billede af din giveaway på min blog og lægger mig som følger, så må du regne ud hvor mange lodder det kan blive til?

Fin gevinst!

Knus Helle

swimzy sagde ...

heihei! :)
Her vil jeg gjerne være med på 1 lodd!! :) Utrolig flott premie:)

klem fra swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Hei !
Blir gjerne med på din give away:)
Super premie!
3 lodd til meg er du snill:))

Klem

Mitt Landliv sagde ...

Nydelig flaske i den skjønneste blå fargen man kan tenke seg! Tar gjerne et lodd og håper på at den kan bli min:)))

Klem fra meg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...